ПРЕДИ ДА НАПРАВИТЕ ОПЛАКВАНЕ, ЖАЛБА ИЛИ РЕКЛАМАЦИЯ, МОЛЯ, ПРОЧЕТЕТЕ ВНИМАТЕЛНО ГЛАВА 5 (Поръчки, продажби, договор и фактуриране) И 6 (Стоки и услуги, за които клиентът няма право на отказ (връщане)) ОТ ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
За да направите оплакване или да пуснете жалба, моля свържете се с ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ.
За да изразите правото си на рекламации на стоки, моля първо се свържете с нас на телефон +359 82 876 068 и попълнете стандартния формуляр за рекламации и го изпратете по и-мейл на office@dionislab.bg или shop@dionislab.bg и го приложете към стоката, която връщате за рекламация. Задължително попълнете описанието на проблема или рекламацията! Формулярът може да копирате от тук:
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА РЕКЛАМАЦИИ
До ………………………
/името на търговеца/
……………………………………………………………………..
/адрес, ЕИК/
С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:
…………………………………………………. /описание на продукта/
Стоката е поръчана на ………………….
Стоката е получена на …………………. /посочва се датата на получаване от потребителя/
Описание на проблема или рекламацията ....................
………………………………………………………………………../Име на потребителя/
Гр./с……………………………………………………………. /Адрес на потребителя/
………………. …………………………….
/Дата/ /Подпис на потребителя/